Veckans känsla

Denna veckas känsla är nog oro...oro över framtiden. Tänker väldigt mycket på hur det kommer att bli, kommer jag in på utbildningen jag ska söka till våren, har jag alla ämnen jag behöver, har jag missat något, tankarna snurrar i huvudet så jag blir alldeles matt i bland. Kommer jag klara plugga 3 år i Malmö, hur kommer det bli där? Har ju blivit "hemma" på Svalöfs gymn o trivs väldigt bra men kan ju inte läsa på komvux resten av livet för att det känns tryggt :-).

Får försöka vända tankarna och tänka positivt, det här klarar jag, jag har det under kontroll och vilken kul framtid jag kommer ha med ett yrke jag trivs med.... det kanske blir nästa veckas känsla, får nog jobba på det
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0